Måndag

Hej!

Klockan är måndag morgon nästan allså 04,37 det var 12,37 timmar sen ja vakande.. har inte sovit en blund inatt :/
Funderar på att inte sova heller för är fortfarande inge trött och ja börjar klockan 9,00
Men nu ska ja gå och göra mackor för har ont i magen!! :S

Men skriver mer när ja har kommit hem från praktiken !

Nu är klockan 07 17 så nu går jag upp orkar inte ligga och vänta på att klockan ska bli mer och mer. ingen sömn för mig inatt inte. väntar på att praktiken ska börja undr aom ja ska gå till den? eller kanske är för kallt :S? Sitter här i mina myskläder och märkte dock att mina nya tröja som ja fick av mormor har krymt, för att jag tumlade den, fast ändå bara i 20 grader men det hjälpte tydligen inte. Haha. jaja får vell bli och gå i den hemma bara då...


Men nu ska ja dra till praktiken skriver sen !

Nu har ja kommit hem från praktiken och kl är 23,25 eller ja var nere hos m-l för att kunna hålla mig vaken hela dagen så ja kan sova nu snart. där nere sov ja drygt 2 timmar och så har ja varit vaken 29 timmar, mår kanska piss, ont i magen mår illa, huvevärk. nu hoppas jag att jag vaknar imorgon när ja ska gå upp, Får vell se hur det blir !

Ring och väck om ni inte ha något annat för er ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0