Söndag

Hej!

Har inte skrivit här på ettag men det har inte hänt så mkt under veckan!

I Lördags var jag och åkte snowboard och hamnade på lasarettet senare på dagen. Drog mig tydligen riktigt rejält. Dom rönkade men kunde inte se att nått var brutet i axeln, men den är så svullen så får gå med en sån där stöd grej och fick massa medeciner som ja ska käka, ingen lust med deärkt men måste ju. Ska tebax dit om 1-2 veckor och kolla så allt fungerar för kan tydligen få rörelse förhinder om den inte funkar som den ska.

Ingen deräkt tur skulle köra upp på torsdag och nu blir det inte så och nu vet alla det också men men :) Sen på lördag skulle ja vi ut och fira oss men det går ju inte kan inte dricka, sen skulle vi åka mer snowboard och sånt, men blir vell inte på ettag. sen skulle ja med mamma och dom te säfsen snart, hoppas det har hunnigt läkt tills då iaf =)

Tack Anki för du var med mig till lassarettet i nåra timmar =)



Idag
har ja ondare än vad jag hade igår, vet inte vart ja ska ta vägen =/  Känner att jag har blivit trött och litte snurrig efter medecinerna dom gav mig, men det sa dom ju att ja skulle bli. Ska ta det dära skiten 4 ggr om dagen 3 sorter.

Känner mig handikappad, skulle inte klara av att bara leva med en arm. kan inte gö nått själv =/ Inte äns sätta på mig tröjorna själv!

Men nu sa ja gå och sussa en stund är så trött =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0